Ne mi Düşünüyorum?

Ne mi Düşünüyorum?

5 Mayıs 2010 Çarşamba

KIÇIM



Portakal suyu içmek için evden çıktım, önümde yürüyen adam bir sokak köpeğinin kıçını tekmeledi. Güpegündüz, çarşı kalabalığının ortasında, köpek acıyla viyakladı. Adam, yanındaki diğer adamlara güldü. öfkeyle küfür ettim, "senin kıçına tekmeyi bassak ne yapardın acaba orospunun evladı." diye... içimden. Portakal suyu alacağım yere gelene kadar bu olayı düşündüm. Çileğin mevsimi geldiği için iki kasa dolusu çilek koymuşlardı dükkana, sevinçle haykırdım "çilek bu" diye dükkanın önünde... içimden. Portakal suyuna çilek karıştırttım. eve geldim, dolaba koydum sıktırttığım taze çilekli portakal suyumu soğusun diye. Soğuyana kadar bekledim, neredeyse hiç birşey yapmadım. Soğudu portakallı çilek suyum, içtim. Kıçımın hala sızladığını hissettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder